Mode & design

2 piger i Mode & Design faget der står og måler en kjole de lige har syet

Er du træt af stangtøj og har lyst til at prøve at lave et personligt grundmønster, så tøjet bare sidder er liniefaget mode & design måske noget for dig.

Her arbejder vi med tøjdesign på alle niveauer.

Vi arbejder med en lang række tiltag inden for syning og tilskæring.

Ud over at sy en masse spændende tøj til hverdag og fest er vi rundt om tidens trend.

Vi ser på, hvad andre designere bruger af virkemidler - eksperimenterer med en lang række materialer og syer måske en festkjole i plastik eller papir for her igennem at inspirere dig og lokke dit talent ud af busken.

Til sidst er du med til at sætte et modeshow op, hvor du får sat hår, lagt make-up og lærer kunsten at gå Cat Walk.

Linjen indeholder: