eSport

Nyt fag

Velkommen til skolens eSports linie, hvor du kan få din lyst styret med hensyn til både Counter Strike, League of Legends samt andre spil.

Nyt lokale

Linien er for gamere, der ønsker at arbejde målrettet mod at udvikle deres talent.
Skolen har indrettet et veludstyret spillelokale med stærke maskiner, så du er selvfølgelig velkommen til at tage din egen computer med, men vi har i forvejen alt det du skal bruge. Skolens fibernet sikre desuden, at du har en stærk netforbindelse.

Talent udvikling

ESport handler ikke kun om at få mulighed for at spille, men også at kunne udvikle sin teknik og få viden om den teori, der kan bringe dig videre til et andet level.
Helt centralt er også evnen til at samarbejde og kunne lægge en fælles strategi – fag du naturligvis også bliver undervist i.

Turneringer

På linien bliver du både udfordret af de øvrige elever på holdet, men skal også spille turneringer mod andre skoler, ligesom du deltager i div. LAN arrangementer.
Undervisningen indeholder 6 ugentlige lektioner, men du har naturligvis adgang til eSports lokalet i din fritid, så du kan bare give den gas.

Sundhed

Skolen vægter også en sund levestil og har derfor indrettet et veludstyret fitnesscenter, som også bliver en del af din træning, ligesom sund kost er helt centralt for alle skolens elever.