Tilmelding

Ønsker du at starte på skolen er det en rigtig god ide at komme på besøg først. Ud over at se stedet og skolens faciliteter, møder du skolens elever og lærere, hvilket også giver dig en række vigtige informationer om skolen.

Desuden har du mulighed for at stille en række spørgsmål til det, der optager dig mest.

Det bedste er at komme på en almindelig hverdag, da du så oplever skolen som dagene er flest, men har du ikke mulighed herfor, arrangerer vi ca. hver anden måned et informationsmøde på en hverdagsaften i tidsrummer kl. 19.00 - 21.00, hvor du også hører om skolen og oplever skolens liniefag i aktion.

Disse aftener vil løbende blive annonceret på skolens webside.

Herefter udfylder du en tilmeldingsblanket, som underskrives af dine forældre. Når denne, samt tilmeldingsgebyret på 2.500 kr., er skolen i hænde, er din plads sikret. Kort tid herefter modtager du bekræftelse på optagelsen.

Hvis du har lyst til at følge skolen løbende er det en god ide at følge os på Facebook.

Klik her for at komme direkte til vores side på Facebook.

Det tager 5-10 sekunder efter du har trykket på knappen

Virker online tilmelding ikke, kan du stadigvæk bruge denne metode: Download tilmeldingsblanket (PDF)