Fritiden

Elev der spiller på guitar i Fritiden. Alle lokaler er til frit afbenyttelse i fritiden

Når du har fri har du mulighed for at bruge en lang række af skolens faciliteter. Du kan gå i hallen og spille bold eller badminton, eller tage en tur i fitnesscentret. Gå i musik og spille eller indspille, bruge sylokalet, kreativ værksted, eller tage en slapper i en af de mange opholdsstuer, der alle har fjernsyn.

Om aftenen udbydes der jævnligt hold du kan deltage på, hvis du har lyst. Det kan være, at der et antal mandage tilbydes kreativt værksted, hvor du kan male billeder eller lave smykker - og om tirsdagen et dansehold, ligesom der om torsdagen kan være en lærer på boldaktiviteter af forskellig slags. Typisk skifter aktiviteterne i løbet af året og skolen modtager gerne gode ideer til nye holdaktivitester.

Er du den ekstremt aktive type, er der også mulighed for at melde sig til holdsport ude i den lokale idrætsforening, passe sin hest over på rideskolen, tage knallertkørekort i ungdomsskolen, eller gå til dans på en lang række hold. En del af disse aktiviteter kan være forbundne med udgifter, der ikke dækkes af skolen.

Ps. Fra tid til anden vil emnedage og andet betyde, at der er skemalagte aktiviteter i fritiden, så man må være indstillet på, at aflyse aktiviteter udenfor huset, hvis man skulle rende ind i en sådan dag.

Internet: Skolen har selvfølgelig hurtig fibernet, så du kan blive "online" med alle dine telefoner, Ipads og bærbare.